Segmentace spotřebitelů na trhu piva v ČR. – Jaroslav Brom
Jaroslav Brom
Diplomová práce
Segmentace spotřebitelů na trhu piva v ČR.
Consumer segmentation on the Czech beer market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebiteli na českém trhu piva. Cílem je získat pomocí kvalitativního výzkumu informace o současných spotřebitelích a na základě nejvýznamnějších trendů provést segmentaci trhu. Výsledkem budou profily nejvýznamnějších spotřebitelských typů. Zjištěné skutečnosti mohou posloužit jako návod pro tvorbu optimální komunikační strategie. Speciální důraz bude kladen na vnímání …víceAbstract:
This master thesis focuses on consumers on the Czech beer market. The main objective is to get knowledge of current consumers through a qualitative research. Based on the most important tendencies I will carry out a segmentation of the market. As a result, profiles of main consumer types will be identified. Deep knowledge about current consumers will provide valuable recommendations for developing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30902
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů
Jana Knotková -
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Kateřina Mikšovská -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ