Image a identita značky - vybrané problémy – Jana Petráčková
Jana Petráčková
Diplomová práce
Image a identita značky - vybrané problémy
Brand Image and Brand Identity - Selected Issues
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na budování silné značky prostřednictvím image a identity značky. Jedná se zejména o analýzu nejrůznějších faktorů, které ovlivňují jak image tak i identitu značky a vymezení jejich důležitosti pro budování silné značky. Velká pozornost je věnována jak hodnotě značky a s tím souvisejícím modelům hodnoty značky, tak také společenské odpovědnosti firem a novým trendům v řízení …víceAbstract:
This thesis focuses on building strong brands through brand image and brand identity. Therefore, an analysis of various factors that influence both brand image and brand identity was carried out. The most important of these factors are brand value and related brand value models, corporate social responsibility, and new trends in brand management as for example digital marketing, viral marketing, event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14787
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14787
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj -
Skupinová identita a spotřební kultura
Petra Lesáková -
Vizuální identita fiktivní firmy
Barbora Kunzová -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach