Jana Petráčková
Master's thesis
Image a identita značky - vybrané problémy
Brand Image and Brand Identity - Selected Issues
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na budování silné značky prostřednictvím image a identity značky. Jedná se zejména o analýzu nejrůznějších faktorů, které ovlivňují jak image tak i identitu značky a vymezení jejich důležitosti pro budování silné značky. Velká pozornost je věnována jak hodnotě značky a s tím souvisejícím modelům hodnoty značky, tak také společenské odpovědnosti firem a novým trendům v řízení …moreAbstract:
This thesis focuses on building strong brands through brand image and brand identity. Therefore, an analysis of various factors that influence both brand image and brand identity was carried out. The most important of these factors are brand value and related brand value models, corporate social responsibility, and new trends in brand management as for example digital marketing, viral marketing, event …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14787
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2009
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14787
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Značka, vizuální identita a jejich změna ve sportovním prostředí
Petr Ondrůj -
Skupinová identita a spotřební kultura
Petra Lesáková -
Vizuální identita fiktivní firmy
Barbora Kunzová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek