Marie Sázelová

Bakalářská práce

Věrnostní program jako nástroj budování loajality na trhu drogistického zboží

Building customer loyalty in drugstore market through the loyalty programmes
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl ohodnotit stávající situaci věrnostních programů drogerií a jejich vliv na loajalitu zákazníků na základě vlastního výzkumu trhu. Výzkum se týká tří drogistických řetězců: Dm drogerie markt, Teta drogerie a Rossmann drogerie parfumerie. Dílčím cílem je srovnání jednotlivých věrnostních programů drogerií a doporučení na jejich úspěšný rozvoj. Pro sběr dat byl využit vlastní …více
Abstract:
This thesis evaluates current situation of loyalty programmes and customers loyalty of several drugstores. It is based on own research of the market in the Czech Republic. The research concentrates on the three drugstore chains: Dm drogerie markt, Teta drogerie and Rossmann drogerie parfumerie. Partial goal is to compare loyalty programmes of drugstores and give recommend for successful development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Václav Stříteský, Ph.D.
  • Oponent: Jitka Černá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným zaměstnancům ze všech zapojených škol
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Vysoká škola podnikání a práva

Vysoká škola podnikání a práva, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažerská ekonomika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.