Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku – Bc. Ivan Kobzev
Bc. Ivan Kobzev
Diplomová práce
Vliv konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku
The influence of the competitive environment on the strategy and operation of the company
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována vlivu konkurenčního prostředí na strategii a operativu podniku. Cílem práce je vyhodnocení konkurenceschopnosti vybrané společnosti v konkurenčním prostředí, a to drogistického řetězce Dm drogerie markt, který působí na českém trhu od roku 1993 a je považován za jednu z vedoucích společností ve své oblasti. Dílčím cílem práce je stanoveno zaměřit se na kritické posouzení …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to the influence of the competitive environment on the strategy and operation of the company. The aim of the thesis is to evaluate the competitiveness of a selected company in a competitive environment, namely the drugstore chain Dm drogerie markt, which has been operating on the Czech market since 1993 and is considered one of the leading companies in its field. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x1v5k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kritická analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Natália Gardlová -
Kritická analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Lucia Tutková -
Kritická analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Martin Bábel -
Kritická analýza II. pilíře důchodové reformy v ČR
Vojtěch Duffek -
Marketingová analýza kritických zdrojů konkurenčních výhod v oblasti válcovaného drátu
Roman Buda -
Marketingová analýza kritických zdrojů strategických konkurenčních výhod u vybraných podniků hutní druhovýroby České republiky.
Klára Havlenová -
Strategická analýza a její význam pro konkurenceschopnost podniku Nápoje spol. s r.o.
Jan Vejražka -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
Petr Vacula