Analýza prodejů vozů Škoda Octavia v České republice z pohledu zavádění nových modelových výbav – Bc. Václav Doležal
Bc. Václav Doležal
Diplomová práce
Analýza prodejů vozů Škoda Octavia v České republice z pohledu zavádění nových modelových výbav
Analysis of sales model Skoda Octavie in Czech automotive market in terms of implementation new equipment´s pakets
Anotace:
Cílem práce je vyhodnotit úspěšnost prodejů Škody Octavie z pohledu zavádění nových výbavových stupňů. Analyzování prodejních čísel výbavových stupňů modelu Octavie a určit zda zavádění nových výbavových stupňů přispívá ke zvýšení prodejů u modelu Octavia Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou komunikací a popisuje bostonskou matici. Praktické část představuje analýzu prodejní čísel modelu …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyzed succes of implementation new equipment´s pakets for model Škoda Octavia in Czech automotive market. Main goal of this thesis is to defined if new paket´s of equitment is to helped to grow sales of model Skoda Octavia. The theoretical part is to focued on marketing, marketing communication and describing BCG (Boston Consulting Group).The practical part presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva