Radoslav Byrtus

Bakalářská práce

Motion capture jako nástroj 3D animace

Motion Capture as a 3D Animation Tool
Anotace:
Mojím hlavným cieľom v tejto práci bolo hlbšie porozumieť a zvládnuť technológiu Motion Capture a softvér Unreal Engine. Chcel som ukázať ich schopnosti a možnosti v atraktívnom kontexte. Výsledkom bude krátky CGI cinematic film spolu s plagátmi. Teoretická časť práce sa zaoberá štúdiom technológie MoCap a Unreal Engine, ako aj poznávaním storytellingu, storyboardingu a postprodukcie videa. Praktická …více
Abstract:
My main goal in this thesis was to gain a deeper understanding and mastery of Motion Capture technology and the Unreal Engine software. I wanted to show their capabilities and possibilities in an attractive way. The result will be a short CGI cinematic film along with posters. The theoretical part of the thesis deals with the study of MoCap technology and Unreal Engine software, as well as learning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Václav Ondroušek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Byrtus, Radoslav. Motion capture jako nástroj 3D animace. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Multimédia a design / Digitální design

Práce na příbuzné téma