Bc. Veronika Hradecká

Master's thesis

Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie

Social Media as a Tool of Communication Strategy
Abstract:
Diplomová práce se především zaobírá problematikou projektování marketingové strategie za použití nástrojů sociálních sítí ve vybraném podniku. Oborovým teoretickým rámcem je koncept marketingového mixu, marketingové strategie a sociální sítě tak, jak jej vysvětluje příslušná oborová odborná literatura, tedy jako koncept 4P a 4C služeb, principy a metody tvoření marketingové strategie a základní charakteristika …more
Abstract:
The diploma thesis deals mainly with the design of marketing strategy using social networking tools in selected company. The theoretical framework of the theoretical framework is the concept of marketing mix, marketing strategy and social network as explained in relevant professional literature, ie as concept of 4P and 4C services, principles and methods of creating marketing strategy and basic characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní