Bakalářský koncert ve dnech 26.11. 2019 a 14.2.2020 – Kryštof Neduchal
Kryštof Neduchal
Bakalářská práce
Bakalářský koncert ve dnech 26.11. 2019 a 14.2.2020
Anotace:
Petronio Franceschini: Sonáta pro dvě trubky, Georg Philipp Telemann: Sonáta pro trubku D Dur, Petr Eben: Okna, Joseph Haydn: Koncert Es dur pro trubku a orchestr, Karl Pilss: Sonáta pro trubku a klavír, Victor Ewald: Kvintet č.1 b moll, op.5.Abstract:
Petronio Franceschini: Sonata for Two Trumpets, Georg Philipp Telemann: Trumpet Sonata in D major, Petr Eben: Windows, Joseph Haydn: Concerto E-flat major for trumpet and orchestra, Karl Pilss: Sonata for Trumpet and Piano, Victor Ewald: Quintet no.1, B-flat minor, op.5
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/ddtvt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: MgA. Vojtěch Novotný
- Oponent: doc. Jan Broda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/ddtvt/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hra na trubku
Práce na příbuzné téma
-
Georg Philipp Telemann a jeho houslová tvorba
Kristýna Jungová -
Georg Philipp Telemann a analýza jeho Dvanácti fantazií pro flétnu sólo TWV 40:2-13
Ana VOTOUPAL -
Telemann a jeho koncert G dur pro violu a orchestr Interpretační problematika
Eva Tučková -
Zobcová flétna v kantátách Georga Philippa Telemanna Der Harmonische Gottesdienst 1725-1726
Lucie Vocelová -
Moralische Kantaten Georga Philippa Telemanna se zaměřením na hudební symboliku a afektovou teorii
Kateřina Alexandra Šťastná -
První trubka ve filmové hudbě
Václav Kalenda -
Trubka jako koncertantní nástroj z pohledu skladatele
Darja Kukal Moiseeva -
Návrh a výpočet protiproudého výměníku tepla typu trubka v trubce s podélnými žebry s využitím podkladů J. Táborka
Miroslav KREJČÍ