FOMO jako marketingový nástroj v herním průmyslu – Bc. Daniela Vlasáková
Bc. Daniela Vlasáková
Bakalářská práce
FOMO jako marketingový nástroj v herním průmyslu
FOMO as a marketing tool in gaming industry
Anotace:
Fear of missing out (FOMO), neboli strach, že o něco přijdeme či neprožijeme to samé, co ostatní, je psychologický fenomén, který postihuje jedince v různých oblastech života. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat vliv FOMO na chování hráčů videoher. V teoretické části jsem vymezila pojmy herní průmysl, videohry a následně fenomén FOMO. Ve svém výzkumu využívám kvantitativní metody sběru dat. Vzorku …víceAbstract:
FOMO or, fear of missing out, is a unique term used to describe a specific behaviour of someone who believes that is missing on some important opportunities that are, at the same time, being seized by other people. This psychological phenomenon affects individuals in different areas of life. The aim of my bachelor‘s thesis is to investigate the effect of FOMO on the behaviour of video game players …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Michal Kajfosz, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza možností monetizace počítačových a video her
Jan Straka -
Monetization Practices in Video Games and the Ethics of it
Maxim Majboroda -
Streaming Video Games: Copyright Aspects
Ondřej Woznica -
Streaming Video Games: Copyright Aspects
Ondřej Woznica -
Analýza možností monetizace videoher
Jiří Samek -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Typy monetizace videoherních produktů
Sendrei Sendrei -
Jsou placené hry již pasé? Souvislost mezi obchodním modelem a úspěšností videoher na platformě Steam
Robin KOŠIK
Název
Vložil
Vloženo
Práva