Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy – Michaela Petříková
Michaela Petříková
Master's thesis
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Purchasing and Selling Strategy of a Business Firm
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nákupní a prodejní strategií. V práci jsou objasněny základní pojmy, jako jsou obchod a jeho funkce, strategie - její tvorba a jednotlivé typy, konkurence a konkurenceschopnost, obchodní marže, zdroje financování podnikatelské činnosti, cena a cenové strategie. Cílem je návrh vhodné strategie nákupu a prodeje vybrané regionální společnosti, jež se zabývá velkoobchodem se stavebními …moreAbstract:
The Thesis deals with buying and selling strategies. It explains the basic concepts such as business and its functions, strategy - its formation and the different types of competition and competitiveness, margins, sources of business finance, price and pricing strategies. The Aim of this Thesis is to design an appropriate strategy of buying and selling selected regional company, which is engaged in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117669
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: Hana Štverková
- Reader: Michaela Ferfecká
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Strategie nákupu elektřiny malým/středním podnikem v Jihočeském kraji
Simona Šimková -
Přechod od engineer-to-order k modulárnímu systému výroby a její vliv na výkonnost nákupu
Matěj Látal -
Analýza nákupu a zásobování v Mironet.cz a.s.
Anh Hoang -
Stanovení strategie nákupu železa pro výrobní podniky
Stanislav Prágr -
Strategie nákupu společnosti ŠKODA AUTO a.s. z hlediska snižování nákladů na tuzemském trhu
Nikola Vítová -
Strategie vyjednávání s externími partnery v oblasti nákupu Škoda Auto a.s.
Dominik Landyš -
Strategie a možnosti nákupů ve státem řízeném zdravotnickém zařízení
Marcela Sobotková -
A Pricing Strategy for the Pharmaceutical Industry by Using Price Discrimination
Emilia Isabella Immonen