Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy – Bc. David Randák
Bc. David Randák
Bachelor's thesis
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company’s image
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, která ovlivňuje image firmy a poptávku po statcích, které firma na trhu nabízí. Teoretická část obsahuje základní vymezení marketingu, lidských přání a potřeb, věnuje se integrované marketingové komunikaci a detailněji popisuje jednotlivé metody, které využívá. Definuje a rozebírá image a končí teoretickými poznatky týkajících se SWOT …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the integrated marketing communication, which affects the company's image and the demand for products that the company offers on the market. The theoretical part contains the basic definition of marketing, human desires and needs, integrated marketing communication, and describes each of the methods in a detailed way. It defines and discusses the image and ends with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ih24v/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček