Bc. David Randák

Bachelor's thesis

Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy

Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company’s image
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, která ovlivňuje image firmy a poptávku po statcích, které firma na trhu nabízí. Teoretická část obsahuje základní vymezení marketingu, lidských přání a potřeb, věnuje se integrované marketingové komunikaci a detailněji popisuje jednotlivé metody, které využívá. Definuje a rozebírá image a končí teoretickými poznatky týkajících se SWOT …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the integrated marketing communication, which affects the company's image and the demand for products that the company offers on the market. The theoretical part contains the basic definition of marketing, human desires and needs, integrated marketing communication, and describes each of the methods in a detailed way. It defines and discusses the image and ends with the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní