Bc. David Randák

Bakalářská práce

Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy

Integrated marketing communication and its impact on the demand and the company’s image
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, která ovlivňuje image firmy a poptávku po statcích, které firma na trhu nabízí. Teoretická část obsahuje základní vymezení marketingu, lidských přání a potřeb, věnuje se integrované marketingové komunikaci a detailněji popisuje jednotlivé metody, které využívá. Definuje a rozebírá image a končí teoretickými poznatky týkajících se SWOT …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the integrated marketing communication, which affects the company's image and the demand for products that the company offers on the market. The theoretical part contains the basic definition of marketing, human desires and needs, integrated marketing communication, and describes each of the methods in a detailed way. It defines and discusses the image and ends with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní