Optimalizace sociálních médií pro společnost Canis Safety – Patrik Koziel
Patrik Koziel
Diplomová práce
Optimalizace sociálních médií pro společnost Canis Safety
Social Media Optimalization for Canis Safety Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí v oblasti marketingu pro společnost Canis Safety a.s. Cílem práce bylo nalézt vhodnou formu publikovaného obsahu pro zvýšení počtu návštěvníků stránky, které také povede k vyššímu zaujetí uživatelů pro firemní profily na sociálních sítích Facebooku a Instagramu. Pro účely výzkumu byla zvolena metoda pozorování. Data byla získána prostřednictvím webové …víceAbstract:
This diploma thesis deals with using of social media for Canis Safety company. The object of the thesis is to find the right type of content for reaching more visitors and followers, which is leading for Engagement and visits grow on Facebook and Instagram. Observation was chosen as the method of this thesis. Data were mined through the web analytics. There were analysed results from profiles of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/121956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Klézl
- Oponent: Martin Tulinger
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZIEL, Patrik. \textit{Optimalizace sociálních médií pro společnost Canis Safety} Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/c9v7yt/. [cit. 2024-04-23].
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Ondřej Pabišta -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova