Václav Mráz

Bachelor's thesis

Historie a vývoj značky Gambrinus

The History and the Evolution of Gambrinus Brand
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá historií a vývojem značky Gambrinus. V praktické části popisuje pomocí historické analýzy tři vybraná obdoíí, hledá mezi nimi rozdíly i podobnosti a ty posuzuje s ohledem na dobový kontext.
Abstract:
This thesis focuses on the history and development of the Gambrinus brand . The practical part describes the historical analysis using three selected periods, looking for differences and similarities and those assessed with regard to the historical context.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zverejniť od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Josef Kocourek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mráz, Václav. Historie a vývoj značky Gambrinus. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications