Václav Mráz

Bachelor's thesis

Historie a vývoj značky Gambrinus

The History and the Evolution of Gambrinus Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá historií a vývojem značky Gambrinus. V praktické části popisuje pomocí historické analýzy tři vybraná obdoíí, hledá mezi nimi rozdíly i podobnosti a ty posuzuje s ohledem na dobový kontext.
Abstract:
This thesis focuses on the history and development of the Gambrinus brand . The practical part describes the historical analysis using three selected periods, looking for differences and similarities and those assessed with regard to the historical context.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mráz, Václav. Historie a vývoj značky Gambrinus. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications