Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic – Alice Nováková
Alice Nováková
Bachelor's thesis
Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic
Propagace výrobků fair trade ve fitness výživě v České republice
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je téma propagace zboží spravedlivého obchodu širšímu spektru lidí prostřednictvím online fitness magazínů. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část poskytuje informace o spravedlivém obchodu a volném obchodu, definuje základní pojmy týkající se spravedlivého obchodu a také uvádí aktuální problémy. Dále je zjišťována konkrétní situace výrobků spravedlivého …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is the promotion of Fair trade goods to a broader spectrum of people via online fitness magazines. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part provides information about fair trade and free trade, defines the basic concepts related to fair trade and also mentions the current problems. In the second, analytical part, the concrete situation of fair …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimir Ðorðević, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Alice. \textit{Promotion of Fair Trade Products in Fitness Nutrition in the Czech Republic}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ca2chi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme / field:
International Territorial Studies / International Development Studies
Theses on a related topic
-
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová -
Vývoj a marketingová propagace online objednávkového systému
Karel Zouhar -
Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích
Martina IVANOVIČOVÁ -
Online propagace firmy Sunus s.r.o.
Markéta Mitáčková -
Online propagace České republiky jako turistické destinace
Linda Jedlinská -
Online propagace prostřednictvím sociální sítě TikTok
Lukáš Měchura -
Analýza a hodnocení online propagace města Telče
Pavel Hájek -
Návrh online propagace obce Prušánky
Zuzana Hančíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights