Jan Kobylík
Bachelor's thesis
Vliv krizové komunikace na image značky
Impact of Crisis Communication on Brand Image
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá krizovou komunikací značky. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako public relations, image, značka, krizová komunikace, nebo marketingo-vý výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na jednu vybranou kauzu, která se stala značce H&M v lednu letošního roku. Zaměřuje se na analýzu a interpretaci dat zís-kaných z dotazníku. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny …moreAbstract:
The purpose of this paper is to identify crisis communication of a brand. Important terms such as public relations, image, brand, crisis communication or market research are de-scribed in the theoretical part. The scope of the practical part is to analyse a particular case which involved the H&M company in January 2018. Its focus is to analyse data and inter-pret information gathered from a questioner …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kobylík, Jan. Vliv krizové komunikace na image značky. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza image značky H&M
Lenka Čermáková -
Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
Hana Dupalová