Bc. Kateřina Klátilová

Master's thesis

Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky

The use of influencer marketing in the market of beauty products
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 18 až 34 let na trhu dekorativní kosmetiky. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím metod eye-trackingového šetření, hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření; a zjišťuje postoj spotřebitelů vůči influence-rům s cílem identifikovat faktory, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování v oblasti …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the impact of influencer marketing on the behavi-our of women in the 18-34 age group in the market of decorative cosmetics. Pri-mary research was conducted by using eye-tracking technology, in-depth inter-view and survey method. All of these methods examine the attitude towards in-fluencers with the aim of identifying consumer behaviour in the industry of de-corative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management