Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky – Bc. Kateřina Klátilová
Bc. Kateřina Klátilová
Master's thesis
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
The use of influencer marketing in the market of beauty products
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 18 až 34 let na trhu dekorativní kosmetiky. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím metod eye-trackingového šetření, hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření; a zjišťuje postoj spotřebitelů vůči influence-rům s cílem identifikovat faktory, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování v oblasti …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the impact of influencer marketing on the behavi-our of women in the 18-34 age group in the market of decorative cosmetics. Pri-mary research was conducted by using eye-tracking technology, in-depth inter-view and survey method. All of these methods examine the attitude towards in-fluencers with the aim of identifying consumer behaviour in the industry of de-corative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLÁTILOVÁ, Kateřina. \textit{Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/ca4gxe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Dekorativní kosmetika a odličovací přípravky
Kristýna Kelnerová -
Dekorativní kosmetika
Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z
Linda Zamrazilová