Bc. Kateřina Klátilová

Master's thesis

Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky

The use of influencer marketing in the market of beauty products
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem influencer marketingu na spotřebitelské chování žen ve věku 18 až 34 let na trhu dekorativní kosmetiky. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím metod eye-trackingového šetření, hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření; a zjišťuje postoj spotřebitelů vůči influence-rům s cílem identifikovat faktory, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování v oblasti …viac
Abstract:
This diploma thesis focuses on the impact of influencer marketing on the behavi-our of women in the 18-34 age group in the market of decorative cosmetics. Pri-mary research was conducted by using eye-tracking technology, in-depth inter-view and survey method. All of these methods examine the attitude towards in-fluencers with the aim of identifying consumer behaviour in the industry of de-corative …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management