Zaher Jraidini
Master's thesis
Large Format and Film Language
VELKÝ FORMÁT A FILMOVÝ JAZYK
Abstract:
Different formats of film and cameras have existed since the early days of cinema, ranging from 8mm to 70mm and IMAX. These formats have constituted an important choice for filmmakers and cinematographers to make in the early development of a film. The large format, defined as any size larger than the standard Super 35mm, was originally used for visual effects or more epic films on a grand scale. Since …moreAbstract:
Od počátků kinematografie existují rozdílné formáty filmů a kamer, a to od 8mm do 70mm IMAX. Tyto formáty hrají důležitou roli pro filmaře a kameramany během brzkých vývojových stadií filmu. Velký formát, definovaný jako cokoliv větší než standardní Super 35mm, se původně používal pouze pro vizuální efekty a velké výpravné filmy. Od svého představení v roce 2014 získávají digitální velkoformátové kamery …moreKeywords
filmová řečKeywords
digitální kameryKeywords
digitální technikaKeywords
filmová technika
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 12. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/18606
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2023
- Supervisor: Vladimír SMUTNÝ
- Reader: Marek JÍCHA
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 1. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Film, Television and Photography / Cinematography
Theses on a related topic
-
Kamery pro digitální kinematograii, vlas tnosti a kvalitativní parametry
Martin Polách -
Obrazová podpora výuky technických předmětů - technika a technologie pro dynamický obraz
Pavel Bédi -
Ovládání digitální kamery pomocí LANC a Sony proprietálního AV/R rozhraní
Daniel Prokop -
Návrh a realizace dálkového ovládání digitální kamery přes rozhraní LANC
Michal Kasperek -
Segmentace buněk ve snímcích z vysokorychlostní digitální kamery
Markéta Boudová -
Současné kamery v digitální kinematografii
Jan Vlnas -
Využití HD digitální kamery jako přesného snímače polohy
Jan Ducháček -
Záznamová media pro digitální kamery
Štěpán Romanov
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights