Zaher Jraidini
Diplomová práce
Large Format and Film Language
VELKÝ FORMÁT A FILMOVÝ JAZYK
Anotace:
Different formats of film and cameras have existed since the early days of cinema, ranging from 8mm to 70mm and IMAX. These formats have constituted an important choice for filmmakers and cinematographers to make in the early development of a film. The large format, defined as any size larger than the standard Super 35mm, was originally used for visual effects or more epic films on a grand scale. Since …víceAbstract:
Od počátků kinematografie existují rozdílné formáty filmů a kamer, a to od 8mm do 70mm IMAX. Tyto formáty hrají důležitou roli pro filmaře a kameramany během brzkých vývojových stadií filmu. Velký formát, definovaný jako cokoliv větší než standardní Super 35mm, se původně používal pouze pro vizuální efekty a velké výpravné filmy. Od svého představení v roce 2014 získávají digitální velkoformátové kamery …víceKlíčová slova
filmová řečKlíčová slova
digitální kameryKlíčová slova
digitální technikaKlíčová slova
filmová technika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18606
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2023
- Vedoucí: Vladimír SMUTNÝ
- Oponent: Marek JÍCHA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 1. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Film, Television and Photography / Cinematography
Práce na příbuzné téma
-
Kamery pro digitální kinematograii, vlas tnosti a kvalitativní parametry
Martin Polách -
Obrazová podpora výuky technických předmětů - technika a technologie pro dynamický obraz
Pavel Bédi -
Ovládání digitální kamery pomocí LANC a Sony proprietálního AV/R rozhraní
Daniel Prokop -
Návrh a realizace dálkového ovládání digitální kamery přes rozhraní LANC
Michal Kasperek -
Segmentace buněk ve snímcích z vysokorychlostní digitální kamery
Markéta Boudová -
Současné kamery v digitální kinematografii
Jan Vlnas -
Využití HD digitální kamery jako přesného snímače polohy
Jan Ducháček -
Řízení robota pomocí jednoduché digitální kamery
Tomáš Kakáč
Název
Vložil
Vloženo
Práva