Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům – Patricie Müllerová
Patricie Müllerová
Diplomová práce
Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům
Comparison of attitude to loyalty programmes between Czech and English customers
Anotace:
Práce se zabývá zákaznickou loajalitou a věrnostními programy v oblasti nákupu drogistického zboží, oblečení, obuvi a potravin. Hlavním cílem této práce je porovnat přístup anglických a českých zákazníků k věrnostním programům v těchto oblastech. Záměrem analýzy, která je obsažená v praktické části práce, je odhalit, zda se tyto dvě země v přístupu zákazníků k loajalitním programům liší a popřípadě …víceAbstract:
This work deals with customer loyalty and loyalty programmes in areas of buying chemist goods, clothing, footwear and groceries. The main objective of this work is to compare the approach of English and Czech customers to loyalty programmes in these areas. The intention of the analysis is to discover whether the approach to loyalty programmes in these two countries varies and what are the major differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46202
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46202
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál pro oblast chemických produktů
Zuzana Vandasová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Monika Puršlová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Natalia Demokhina -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Martina Skočdopolová -
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
Adam Ježek