Markéta Koláčková

Diplomová práce

Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému

Marketing in the pharmaceutical sector of health system
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit farmaceutických společností. Konkrétně na léčivé prostředky kardiologické linie, tedy léků vázaných na lékařský předpis. V literární rešerši teoretické části práce je popsána problematika farmaceutického průmyslu a trhu léčiv. Také je zde popis marketingové komunikace a nástrojů marketingového mixu. Metodické část obsahuje popis využité …více
Abstract:
This thesis analyses marketing activities of pharmaceutical companies. Specifically, it focuses on pharmaceuticals used for treating cardiac diseases, ergo prescribed medicine. The theoretical part describes current state and issues of the pharmaceutical market along with detailed information on marketing communications and the tools of marketing mix. The methodological portion contains overview of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Libor Votava

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76540