Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému – Markéta Koláčková
Markéta Koláčková
Diplomová práce
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Marketing in the pharmaceutical sector of health system
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit farmaceutických společností. Konkrétně na léčivé prostředky kardiologické linie, tedy léků vázaných na lékařský předpis. V literární rešerši teoretické části práce je popsána problematika farmaceutického průmyslu a trhu léčiv. Také je zde popis marketingové komunikace a nástrojů marketingového mixu. Metodické část obsahuje popis využité …víceAbstract:
This thesis analyses marketing activities of pharmaceutical companies. Specifically, it focuses on pharmaceuticals used for treating cardiac diseases, ergo prescribed medicine. The theoretical part describes current state and issues of the pharmaceutical market along with detailed information on marketing communications and the tools of marketing mix. The methodological portion contains overview of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Libor Votava
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zvyšování efektivity práce farmaceutických reprezentantů
Hladíková Hladíková -
Motivace prodejců ve farmaceutické společnosti
Radovan Tiller -
Etika farmaceutického reprezentanta a její vliv na úspěch organizace
Tomáš Blažek -
Vzdělávání obchodních zástupců ve farmaceutické společnosti
Petra HERMANOVÁ -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová