Ing. Jan Zbořil

Diplomová práce

Analýza spokojenosti zákazníka (občana) u vybraných služeb veřejného sektoru

The Analysis of Customer's (Citizen's) Satisfaction in Selected Services of Public Sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spokojeností občana - voliče, který se svou pozicí na poptávkové straně nachází v roli spotřebitele statků poskytovaných veřejným sektorem. Stručně je v této souvislosti popsána úloha veřejného sektoru, význam veřejné volby a preferencí. Na to plynule navazuje úloha sociologického průzkumu a jeho praktická aplikace ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky tvoří významný …více
Abstract:
The thesis deals with a citizen satisfaction ? a voter who is found on the demand side happens to be in the role of goods consumer provided by the public sector. The role of the public sector is being described briefly and also the importance of public election and preferences. These have been followed by the role of a sociological research and its practical application in the form of a survey. Its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Jolana Volejníková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zbořil, Jan. Analýza spokojenosti zákazníka (občana) u vybraných služeb veřejného sektoru. Pardubice, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní