Analýza a srovnání volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010 – Mgr. Filip Vojkovský
Mgr. Filip Vojkovský
Bachelor's thesis
Analýza a srovnání volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010
Analysis and comparison of the election campaign the ODS and CSSD in Frydek-Mistek in 2010
Anotácia:
Bakalářská práce, která se zabývá analýzou a srovnáním volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010, je rozdělena na 2 hlavní části. První teoretická část, představí a definuje důležité pojmy, se kterými se bude pracovat v té analytické. Tato část by měla pouze pomoci při vysvětlení používaných pojmů, a tudíž bude mít sekundární roli v rámci celé práce. Stěžejní část se zabývá samotnou analýzou …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis and comparison of the election campaign the ODS and ČSSD in Frýdek-Místek in 2010 is divided into two parts. The first theoretical part introduces and defines important terms for working in analysis part. This part should only help with explaining terms, so it has just secondary importance. The primary section deals with analysis of the election campign and their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/snhdg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedúci: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Political Science / Political Science
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík