Analýza a srovnání volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010 – Mgr. Filip Vojkovský
Mgr. Filip Vojkovský
Bakalářská práce
Analýza a srovnání volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010
Analysis and comparison of the election campaign the ODS and CSSD in Frydek-Mistek in 2010
Anotace:
Bakalářská práce, která se zabývá analýzou a srovnáním volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010, je rozdělena na 2 hlavní části. První teoretická část, představí a definuje důležité pojmy, se kterými se bude pracovat v té analytické. Tato část by měla pouze pomoci při vysvětlení používaných pojmů, a tudíž bude mít sekundární roli v rámci celé práce. Stěžejní část se zabývá samotnou analýzou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with analysis and comparison of the election campaign the ODS and ČSSD in Frýdek-Místek in 2010 is divided into two parts. The first theoretical part introduces and defines important terms for working in analysis part. This part should only help with explaining terms, so it has just secondary importance. The primary section deals with analysis of the election campign and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/snhdg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJKOVSKÝ, Filip. \textit{Analýza a srovnání volební kampaně ODS a ČSSD ve Frýdku-Místku v roce 2010} Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/camkqd/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu v kampani České pirátské strany
Vendula Nekudová -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka