Fenomén nakupních center a jejich využití v cestovních ruchu – Michaela Kocmanová
Michaela Kocmanová
Bakalářská práce
Fenomén nakupních center a jejich využití v cestovních ruchu
The phenomenon of shopping malls and their use in tourism.
Anotace:
Potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že je možné vytvořit zájezd do nákupního centra. Průzkum bude proveden v Praze a na venkově metodou dotazníkového výzkumu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.