Romana Sagulová

Bakalářská práce

Marketing v cestovnom ruchu

Marketing v cestovním ruchu
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingu v cestovním ruchu. Skládá se ze šesti kapitol. První kapitola je věnována definici marketingu v kontextu cestovního ruchu. Pozornost je věnována marketingovému mixu v cestovním ruchu se zaměřením na produkt, cenu, distribuci a propagaci. Druhá kapitola představuje cílové trhy a segmentaci v cestovním ruchu. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingové …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of marketing in tourism. The bachelor thesis consists of six chapters. The first chapter deals with the definition of marketing in the context of tourism. Attention is paid to the marketing mix in tourism with a focus on product, price, distribution and promotion. The second chapter approaches target markets and segmentation in tourism. The third chapter …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na problematiku marketingu v cestovnom ruchu. Pozostáva zo šiestich kapitol. Prvá kapitola sa venuje definícii marketingu v kontexte turizmu. Pozornosť je venovaná marketingovému mixu v turizme so zameraním na produkt, cenu, distribúciu a propagáciu. Druhá kapitola približuje cieľové trhy a segmentáciu v cestovnom ruchu. Tretia kapitola sa zameriava na marketingové stratégie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
  • Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON