Romana Sagulová

Bachelor's thesis

Marketing v cestovnom ruchu

Marketing v cestovním ruchu
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingu v cestovním ruchu. Skládá se ze šesti kapitol. První kapitola je věnována definici marketingu v kontextu cestovního ruchu. Pozornost je věnována marketingovému mixu v cestovním ruchu se zaměřením na produkt, cenu, distribuci a propagaci. Druhá kapitola představuje cílové trhy a segmentaci v cestovním ruchu. Třetí kapitola se zaměřuje na marketingové …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of marketing in tourism. The bachelor thesis consists of six chapters. The first chapter deals with the definition of marketing in the context of tourism. Attention is paid to the marketing mix in tourism with a focus on product, price, distribution and promotion. The second chapter approaches target markets and segmentation in tourism. The third chapter …more
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na problematiku marketingu v cestovnom ruchu. Pozostáva zo šiestich kapitol. Prvá kapitola sa venuje definícii marketingu v kontexte turizmu. Pozornosť je venovaná marketingovému mixu v turizme so zameraním na produkt, cenu, distribúciu a propagáciu. Druhá kapitola približuje cieľové trhy a segmentáciu v cestovnom ruchu. Tretia kapitola sa zameriava na marketingové stratégie …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
  • Reader: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON