Bc. Denisa Malátová

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na merchandising a nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek. V teoretické části jsou tyto pojmy rozvedeny detailněji. V aplikační části se nachází především výzkum, jak jednotky Dm drogerie markt s.r.o. a Teta drogerie, které jsem si zvolila, dodržují jednotlivé zásady merchandisingu, a jak je z pohledu zákazníka vnímána nákupní atmosféra. V této části …more
Abstract:
This bachelor is primary focused on merchandising and shopping atmosphere selected business units. In the theoretical part are these concepts descripted in detail. The application part is primarily research of both units Dm drugstore markt ltd. and teta drugstore which I choose adhere to the principles of individual merchandising and how it is perceived from the perspectvie of the customer’s shopping …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management