Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Denisa Malátová
Bc. Denisa Malátová
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na merchandising a nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek. V teoretické části jsou tyto pojmy rozvedeny detailněji. V aplikační části se nachází především výzkum, jak jednotky Dm drogerie markt s.r.o. a Teta drogerie, které jsem si zvolila, dodržují jednotlivé zásady merchandisingu, a jak je z pohledu zákazníka vnímána nákupní atmosféra. V této části …moreAbstract:
This bachelor is primary focused on merchandising and shopping atmosphere selected business units. In the theoretical part are these concepts descripted in detail. The application part is primarily research of both units Dm drugstore markt ltd. and teta drugstore which I choose adhere to the principles of individual merchandising and how it is perceived from the perspectvie of the customer’s shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/g0bk9/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALÁTOVÁ, Denisa. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/cb7g75/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Merchandising automobilových výrobců
Robin Laitl -
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Jitka PALIVCOVÁ -
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Typické znaky milenialů v shopping tourismu na Vysočině
Gerenzel Gunaeva -
Shopping for clothes from second-hand
Luisa Lasáková -
Zhodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery shopping
Michaela Kašáková -
Využití metody mystery shopping při hodnocení služeb vybraného subjektu
Tereza Konečná