Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Denisa Malátová
Bc. Denisa Malátová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na merchandising a nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek. V teoretické části jsou tyto pojmy rozvedeny detailněji. V aplikační části se nachází především výzkum, jak jednotky Dm drogerie markt s.r.o. a Teta drogerie, které jsem si zvolila, dodržují jednotlivé zásady merchandisingu, a jak je z pohledu zákazníka vnímána nákupní atmosféra. V této části …víceAbstract:
This bachelor is primary focused on merchandising and shopping atmosphere selected business units. In the theoretical part are these concepts descripted in detail. The application part is primarily research of both units Dm drugstore markt ltd. and teta drugstore which I choose adhere to the principles of individual merchandising and how it is perceived from the perspectvie of the customer’s shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/g0bk9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÁTOVÁ, Denisa. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/cb7g75/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising automobilových výrobců
Robin Laitl -
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Jitka PALIVCOVÁ -
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Jiacheng Yang -
Typické znaky milenialů v shopping tourismu na Vysočině
Gerenzel Gunaeva -
Shopping for clothes from second-hand
Luisa Lasáková -
Evaluace a inovace projektu Mystery shopping v knihovnách
Tomáš Messerschmidt -
Zhodnocení kvality služeb pomocí metody Mystery shopping
Michaela Kašáková -
Využití metody mystery shopping při hodnocení služeb vybraného subjektu
Tereza Konečná