Bc. Denisa Malátová

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na merchandising a nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek. V teoretické části jsou tyto pojmy rozvedeny detailněji. V aplikační části se nachází především výzkum, jak jednotky Dm drogerie markt s.r.o. a Teta drogerie, které jsem si zvolila, dodržují jednotlivé zásady merchandisingu, a jak je z pohledu zákazníka vnímána nákupní atmosféra. V této části …více
Abstract:
This bachelor is primary focused on merchandising and shopping atmosphere selected business units. In the theoretical part are these concepts descripted in detail. The application part is primarily research of both units Dm drugstore markt ltd. and teta drugstore which I choose adhere to the principles of individual merchandising and how it is perceived from the perspectvie of the customer’s shopping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku