Analýza růstu segmentu počítačových her v době epidemie COVID-19 – Marek Sejk
Marek Sejk
Bachelor's thesis
Analýza růstu segmentu počítačových her v době epidemie COVID-19
Analysis of the growth of the computer games segment during the COVID-19 epidemic
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou dat růstu segmentu počítačových her sesbíraných dotazníkovým šetřením z pohledu před vypuknutím koronaviru a během koronaviru. Práce na začátku definuje, co to počítačové hry jsou a jaké mají rozdělení. Pak se práce věnuje analýze dat z již zpracovaných studií ze světa a České republiky. Dále práce definuje, jak je dotazník, který byl k této práci vytvořen, proveden a …moreAbstract:
This thesis analyses the growth data of the computer games segment collected through a questionnaire survey from a pre-coronavirus and during-coronavirus perspective. The thesis starts by defining what computer games are and what their distribution is. Then, the thesis analyses data from studies already conducted in the world and the Czech Republic. Next, the thesis defines how the questionnaire that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87716
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2022
- Supervisor: Jakub Danko
- Reader: Tomáš Löster
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87716
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii
Theses on a related topic
-
Čtyřpolní kontingenční tabulky
Lucie Hronová -
Pořadové testy v kontingenčních tabulkách
Tereza Doležalová -
Testování hypotéz v kontingenčních tabulkách
Sára MIHALOVÁ -
Analýza kontingenčních tabulek
Ivana Petříková -
Motivační příklady ze statistiky pro geografy
Nikola Paulová -
Testování hypotéz v marketingovém výzkumu
Monika Holá -
Testování hypotéz
Petra Vitanovcová -
Testování statistických hypotéz
Marie Langrová