Bc. Zlata Dědková
Master's thesis
Reklama a genderová stereotypizace
Advertisement and gender stereotyping
Abstract:
Studentka bude zkoumat vztah reklamy a genderu jako dvou stránek integrálního komunikačního procesu. K reklamě bude přistupovat jako k procesu, který jednak ovlivňuje genderovou stereotypizaci a jednak je tou tostereotypizací sám ovlivňován. Obdobně dialektický přístup uplatní při výzkumu procesů, které se souborně nazývají genderovou stereotypizací. Jako metodu zvolí některý ze standardních přístupů …moreAbstract:
The student will examine the relationship between advertising and gender as two aspects of the integral communication process. She will approach advertising as a process that affects gender stereotyping and on the other hand, it is influenced by this stereotyping. Similarly, the dialectical approach applies to the research of processes collectively called gender stereotyping. As a method, she chooses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Samek, M.A., Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dědková, Zlata. Reklama a genderová stereotypizace. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / field:
Sociology / Social Anthropology
Theses on a related topic
-
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
David Jiráček -
Stereotypy jako nástroj efektivní komunikace
Daniel Sobotka -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Gender stereotypy v televíznej reklame
Ivana Smoleňová -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk