Genderově korektní způsob komunikace – Bc. Marie CINKOVÁ
Bc. Marie CINKOVÁ
Diplomová práce
Genderově korektní způsob komunikace
Gender-correct way of communication
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze dvou základních částí teoretické a empirické. V teoretické části je vymezen základní pojmový aparát, dále se zde setkáváme s genderem v pomáhajících profesích a také se vztahem sociální/ho pracovnice/níka a klienta/ky. Vyskytuje se zde dále kapitola zabývající se komunikaci a to jak komunikací verbální, tak neverbální komunikací. Poslední kapitola pojímá gender v komunikaci …víceAbstract:
The thesis consists two parts - theoretical and empirical. The the theoretical part defines basic terminology, then we are dealing here with gender in the helping professions and related socials. Is there also a chapter dealing with communication, both verbal and nonverbal communication. The last chapter conceives gender in communication, the generic masculine - represents communication equally women …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zveřejnit od: 12. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CINKOVÁ, Marie. Genderově korektní způsob komunikace. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Genderově korektní způsob komunikace
Marie CINKOVÁ -
Genderové stereotypy v učebnicích vlastivědy a zeměpisu
Simona OLBRICHOVÁ -
Genderové stereotypy a jejich odraz ve frazeologii
Anna Fučíková -
Genderové stereotypy v reklamě
Alena BLAUDEOVÁ -
Semiotics of Gender - A Queer Reading of Gender as a Social Construct
Miriama HOLICKÁ -
VYUČOVÁNÍ MEZILIDSKÉ KOMUNIKACE O GENDEROVÝCH ROZDÍLECH NA 2. STUPNI ZÁKLADNÍCH ŠKOL
Aneta VETROVÁ -
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Karyna Korsak -
Genderová komunikace u vybreného útvaru v AČR
Miroslava ŠTENCLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva