Multiplatformní abstrakce OpenGL – Bc. Martin Liška
Bc. Martin Liška
Bakalářská práce
Multiplatformní abstrakce OpenGL
Multi-Platform Abstraction of OpenGL
Abstract:
The goal of this thesis was implementation of software library used for management of windows, OpenGL rendering contexts and events. It was expected to be deployed into the UltraGrid system developed in the SITOLA laboratory. Target platformed required for this project were Linux, Mac OS X and Windows.Abstract:
Cieľom tejto práce bola implementácia multiplatformovej softvérovej knižnice na správu okien, zobrazovacích kontextov OpenGL a udalostí. Očakávalo sa nasadenie tejto knižnice do systému UltraGrid v laboratóriu SITOLA. Požadovanými cieľovými platformami boli Linux, Mac OS X a Windows.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wskug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Holub, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Miloš Liška, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Matematická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Operační systém OS X
Radek Valenta -
Využití OpenGL pro simulaci a vizualizaci řídících procesů
Petr MAHDALÍČEK