Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové komunikaci – Bc. Zuzana Neubertová
Bc. Zuzana Neubertová
Master's thesis
Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové komunikaci
Social network: genesis, power of communities and usage in marketing communication
Abstract:
V práci je řešen problém internetové reklamy na sociálních sítích. V teoretické části je práce zaměřena na online marketing, jeho nástroje a jeho využití. Dalším důležitým prvkem práce je definice internetové reklamy a její srovnání s tradičními reklamními médii. Dále poukazuje na výhody a nevýhody reklamy na internetu a v jakých formách se na sociálních sítích vyskytuje. Další zaměření této práce …moreAbstract:
In this work, the problem of the internet advertising on the social networks is being solved. The teoretic part of this work is specialized on the online marketing, its tools and its usage. The next important part is a definition of the internet advertising and its comparison with the traditional advertising media. Additionaly it points out to the benefits and disavantages of the advertisement on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c8xnh/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUBERTOVÁ, Zuzana. \textit{Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové komunikaci}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/cbq88x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Corporate Social Responsibility společnosti H&M
Kateřina Janovská