Dinara KURMAKAEVA

Bachelor's thesis

SCÉNICKÝ PROJEKT

SCENE PROJECT
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření interaktivní virtuální reality pro hraní tradiční staroindické hry Lila. Cílem práce bylo vytvořit autentický scénický project - herní svět, ve kterém se hráči mohou ponořit do světa hry a hrát ji v reálném čase. Pro vytvoření projektu byly využity moderní technologie, včetně neuronových sítí, a metody tvorby interaktivních virtuálních světů. V rámci bakalářské …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on creating an interactive virtual reality for playing the traditional ancient Indian game Lila. The aim of the thesis was to create an authentic scenic project - a gaming world in which players can immerse themselves and play the game in real-time. Modern technologies, including neural networks, were used to create the project. As part of the bachelor thesis, a scenic project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Jan Morávek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KURMAKAEVA, Dinara. SCÉNICKÝ PROJEKT. Plzeň, 2023. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/