Dinara KURMAKAEVA
Bachelor's thesis
SCÉNICKÝ PROJEKT
SCENE PROJECT
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření interaktivní virtuální reality pro hraní tradiční staroindické hry Lila. Cílem práce bylo vytvořit autentický scénický project - herní svět, ve kterém se hráči mohou ponořit do světa hry a hrát ji v reálném čase. Pro vytvoření projektu byly využity moderní technologie, včetně neuronových sítí, a metody tvorby interaktivních virtuálních světů. V rámci bakalářské …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on creating an interactive virtual reality for playing the traditional ancient Indian game Lila. The aim of the thesis was to create an authentic scenic project - a gaming world in which players can immerse themselves and play the game in real-time. Modern technologies, including neural networks, were used to create the project. As part of the bachelor thesis, a scenic project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Jan Morávek
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KURMAKAEVA, Dinara. SCÉNICKÝ PROJEKT. Plzeň, 2023. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / field:
Fine Arts / Multimedia Design, specialization Multimedia
Theses on a related topic
-
Interaktivní aplikace pro rozvoj kreativity
Karel Zavřel -
Brian Eno: Interaktivní hudební aplikace jako kreativní nástroje ambientní hudby
Martina Tkadlčíková -
Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace
Michelle Condenárová -
Interaktivní online aplikace pro výuku první pomoci
Adrián Gubrica -
Počítačová hra/interaktivní aplikace
Barbora HAVRDOVÁ -
Uživatelské testování softwarové aplikace sloužící k evidenci sbírek
Karel Martinek -
Inteligentní umění - možnosti uplatnění poznatků disciplíny umělá inteligence v teorii a praxi novomediálního umění
Radek Návrat -
Umělá inteligence jako malíř: Využití generativních kontradiktorních sítí ve výtvarném umění
Adéla Chalupová