Šárka Kymlová

Diplomová práce

Green marketing

Green marketing
Anotace:
Diplomová práce seznamuje čtenáře se základními pojmy týkající se nového směru v marketingu -- tzv. green marketingu. Ukazuje na jeho specifika, popisuje jeho vývoj a možnosti aplikace, včetně často se opakujících chyb. Snaží se poskytnout ucelený pohled na danou problematiku.
Abstract:
The thesis acquaints readers with the basic ideas of a new trend in marketing -- green marketing. It points out its particularities, historical evolution and potential application, including warning about common mistakes. The thesis aspires to bring an overview of the topic.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15072

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management