Renata Kuncová

Bachelor's thesis

Vliv kulturních odlišností na reklamu

Abstract:
Tato práce se zabývá vlivem kulturních rozdílů na oblast reklamy. Nejprve definuje kulturní elementy, a poté, dle modelu Hofstedových dimenzí, zkoumá charakteristické rysy jednotlivých národů v rámci Evropské Unie. Poznatky aplikuje na propagační prostředí a zjišťuje působení kulturních prvků. Samotná studie se zaměřuje na pozorování kulturních projevů v televizních spotech na pivo, a to v České republice …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2008
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/7053

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.