Vliv kulturních odlišností na reklamu – Renata Kuncová
Renata Kuncová
Bachelor's thesis
Vliv kulturních odlišností na reklamu
Anotácia:
Tato práce se zabývá vlivem kulturních rozdílů na oblast reklamy. Nejprve definuje kulturní elementy, a poté, dle modelu Hofstedových dimenzí, zkoumá charakteristické rysy jednotlivých národů v rámci Evropské Unie. Poznatky aplikuje na propagační prostředí a zjišťuje působení kulturních prvků. Samotná studie se zaměřuje na pozorování kulturních projevů v televizních spotech na pivo, a to v České republice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7053
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7053
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.