Eva Klímová

Diplomová práce

Management a marketing lázeňství a hoteliérství

Management and marketing of spa and hotel industry
Anotace:
Cílem práce je na základě provedené marketingové analýzy navrhnout strategie a doporučení pro oblast marketingu vybraného lázeňského hotelu. Tato analýza byla provedena za pomoci klasických nástrojů marketingu, kterými jsou marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, analýza konkurence a podobně. Praktická část je zaměřena na karlovarský hotel 5* Carlsbad Plaza, který je prvním spa a wellness hotelem …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: Jiří Dědina
  • Oponent: Jiří Odcházel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6176