Vnímání nekázně v kontextu prvního stupně základní školy – Vanda KRÁTKÁ
Vanda KRÁTKÁ
Master's thesis
Vnímání nekázně v kontextu prvního stupně základní školy
Perception of indiscipline in the context of the primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vnímáním nekázně žáků ve třídě ve vztahu k výchovnému stylu jejich učitele. V teoretické části jsou čtenářům přiblíženy základní pojmy týkající se kázně ve škole. V dalších kapitolách jsou popsány vlivy na klima třídy a jednotlivé kázeňské prostředky, kterými učitel může ovlivnit kázeň ve výuce. Do této části jsou zahrnuty i základní výchovné styly učitelů. V praktické části …moreAbstract:
Diploma thesis copes with the perception of pupils' indiscipline in the classroom in relation to the educational style of their teachers. In the theoretical part, readers can see basic concepts relating to discipline in school. The following chapters describe influences on climate classes and individual discipline measures, which may affect teacher discipline in the classroom. This section also includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Accessible from:: 23. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRÁTKÁ, Vanda. Vnímání nekázně v kontextu prvního stupně základní školy. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Výchovné styly pedagogů v mateřské škole
Jana Tesárková -
Nedirektivní styly výchovy
Lucie ŠŤASTNÁ -
Souvislost mezi motivací ke studiu, úzkostí, výchovným stylem a percipovanou podporou od učitelů u adolescentů
Iva Svobodová -
Kázeňské prostředky v základních školách
Emma Pleslová -
Neukázněný žák jako faktor zvyšující rizikové chování ve školní třídě
Veronika Dudová -
Kázeň ve školní družině
Nikola Drgová -
Autorita a její vliv na třídní klima
Věra Štěchová -
Učitel a klima třídy
Petra Konečná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights