Tvorba nestandardizovaného didaktického testu – Martin Šimek
Martin Šimek
Bachelor's thesis
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je tvorba nestandardizovaného didaktického testu z tematického celku „Svislé nosné konstrukce“. Tento nestandardizovaný didaktický test byl sestaven pro žáky prvního ročníku středních průmyslových škol stavebních, kde se vyučuje pozemní stavitelství, případně jiný příbuzný předmět. Tematický celek „Svislé nosné konstrukce“ spadá do učiva „Stavba a její části“ vzdělávacího …viacAbstract:
The aim of the thesis is the creation of a non-standardized didactic test of the thematic unit “Vertical Load-bearing Structures”. The target group for this non-standardized didactic test are pupils of first grade of secondary industrial school of construction, where structural engineering or another related field is taught. The thematic unit “Vertical Load-bearing Structures” belongs to the educational …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ccqkuk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Jana Pokorná -
Technologický postup montáže svislé nosné konstrukce dřevostavby
Denisa Kalousková -
Technologie provádění svislé nosné konstrukce dřevostavby
Jiří Sedlář -
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu AutoCAD Civil 3D
Jan Ondráček -
Using online courses to prepare for the written maturita exam in English language
Kristýna Jurčová -
Typical Interlanguage Features Used by Czech Students as Documented in the Written Part of the School-Leaving Exam in English
Věra Sládková -
Written Communicative Activities as Practice for the New Maturita Exam Writing
Renata Matušincová