Bc. Martin Fišera

Diplomová práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb

Sales promotion as a integrated marketing communication in selected financial sector company
Anotace:
Diplomová práce je věnována tématu podpory prodeje jako nástroje integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb. Touto vybranou firmou je GE Money Bank a konkrétním vybraným finančním nástrojem je věrnostní program na podporu karet GE Money s názvem bene+. V teoreticko-metodologické části jsou vedle základního rozdělení forem marketingové komunikace a metod podpory …více
Abstract:
This master’s thesis is dedicated to the topic of sales promotion as a tool of integrated marketing communications in a selected, financial services sector company. The selected company is GE Money Bank and the particular financial product is a customer loyalty program supporting GE Money cards, called “bene+”. In the theory and methodology section, fundamental classification of marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní